Protejez ceea ce este mai important

21 dec. 2014

Plecam in continuarea discutiilor de la urmatoarele chestiuni pe care le consideram ca fiind axiome.
NU suntem singura specie inteligenta din  universc , nu suntem prima specie inteligenta de pe pamant capabila sa abstractizeze,  suntem ca o turma de oi condusa spre autodistrugere de o haita de lupi , mergem inevitabil spre o extinctie intr-un fel sau altul ...sau sa ajungem aproape de o extinctie ca
specie  si asta doar pentru ca suntem coordonati sa mergem pe directia aia si asa functioneaza sistemul. Sunt mereu un fel de Gigi contra ....si ....nu de putine ori ...am avut dreptate in alegerea facuta si mi-a parut rau doar ca .....au fost prea putini cei care au avut drepate definesc aici drepatea ca pe o avertizare data turmei pe care turma a ignorat-o razand ca mai apoi dupa ceva timp sa stranga din dinti si sa injure in gand si pentru ce???  Revin iarasi si iarsi in acelasi punct critic ....unicitatea fiintei umane .....nu de putine ori ....ma intreb oare chiar suntem asa unici cum credem ca suntem intrebarea asta mi-a venit cand o prietena m-a intrebat de cand m-am apucat de cantat si ei nu i-am zis nimic .....si .....asta dupa ce a vazut un videoclip cu un tip care se numea ca mine si imi semana mult de m-am uitat si eu ...si am zis ...ia uite ce frumos cant ... si la munca mai e un tip care imi seama mult .... la naiba .....atata lume seamana cu mine .....deja sunt 2 persoane care imi seamana mult asta ...aici in cateva sute de km patrati in sudul tarii si nu cred ca-s toti care imi seamana ....incep tot mai mult sa ma intreb daca chiar sunt unic ??? sau ....sunt doar o replica care a aparut la un moment dat cand trebuia sa apara intr-un cadru prestabilit e o senzatie ciudata sa simti ca nu esti chiar asa de unic pe cat te crezi sau crezi ca e unicitatea si totusi ...nu este un motiv pentru ca suntem unde suntem ca specie ...anume in pragul autodistrugerii. Oamenii ataca oameni pentru convingeri pentru parari vise ganduri ....orice doar din dorinta de a avea .....supusi carora sa le ceara ceva sa ii comande.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu